Välkomna till Tomelilla AIS!
Tomelilla AIS
Bordtennisklubb sedan 1944

Avgifter

Medlemsavgift HT2023/VT2024: 350 kr
Stödmedlem : 100 kr

Träningsavgifter

• Blå Grupp: 400 kr/termin
  • Röd Grupp: 450 kr/termin
  • Svart Grupp: 600 kr/termin
  • Motionsgruppen: 250 kr/termin

I dessa avgifter ingår träning, seriespel samt kostnader för tävlingar (1 klass/tävling).

Spelarlicens

Det är obligatoriskt för alla som spelar någon form av tävling eller seriespel, representerande en förening ansluten till Svenska Bordtennisförbundet, att inneha en giltig spelarlicens för att få deltaga.

Årets kostnader för tävlingslicenserna (Gäller för HT2023/VT2024)

• Seniorlicens födda 2003 eller tidigare: 650 kr
  • Ungdomslicens födda 2005-2011: 400 kr
  • Barnlicens födda 2012 och senare: 200 kr
  • D-licens, alla åldrar: 100 kr

Avgifterna kommer att faktureras via Sport Admin i början av varje termin. Om du inte har fått någon faktura trots att du vill vara medlem, skicka ett mail till info@tomelillaais.se

Alla som representerar föreningen i seriespel eller tävlingar behöver en matchtröja och den och övriga kläder finns att beställa hos Sydsport där vi har en egen KLUBBSHOP.

Följ oss på
Våra sponsorer (A Ö)